handdator

Visa fullständig version : Inte bra med reklam längst ner på websidorna


Anders H
2006-11-30, 22:35
Jag måste nog säga att jag inte tycker det är speciellt bra med reklambannern längst ner på alla websidor då den emellanåt visar reklam för porrsajter och liknande. Är det ett måste för att få ha den här sajten igång?

Är det så att det krävs av den som driver webbhotellet så kan ni få flytta in på min server istället.

MVH,
Anders

Martin
2006-11-30, 22:37
Hmm...
Nej, porr vill vi inte ha och den ska inte visa sånt.
Vi ska genast jobba för att fixa bort det för sånt hör inte hemma här. Tack för tipset.

mvh
/Martin

Martin
2006-12-04, 10:04
Hej igen.

Nu har jag hållt ögonen öppna på siten under flera dagar och inte sett någon porreklam.

Om ni ser något sådant så rapportera gärna det i den här tråden.

Berätta vad som stod i reklamen och klockslag.

mvh
/Martin

Anders H
2006-12-04, 13:57
Jag var in på sajten straxt före kl 14.00 den 4'e december och det fanns då ingen porreklam men väl en länk till "Adultfriendfinder.com" som har ett tveksamt innehåll. Länken nedan tog jag i farten sist jag var in http://www.adultfriendfinder.com/


Rubriken "Världens största Sex och Swingers kontakt annonser", Säger en del om innehållet...

Bifogat är också den jpg som visades.

MVH,
Anders

Martin
2006-12-04, 16:52
Tack, skumt att jag inte har sett den, men vi ska försöka se till att den inte visas igen.

Tack för hjälpen

/Martin

maliha3492
2014-01-23, 08:53
Har märkt att man kan lägga till användare som vänner och som fiender så att de inte kan skicka brev.. tror jag...

Sedan det hät med titlarna.. :) Har jag rätt om de är konfigurerade av Martin och Fredrik? Kul kul!