handdator

Visa fullständig version : Kontakta Baggbodykarna


Fredrik
2006-07-20, 13:40
Om du vill kontakta Baggbodykarna gör du det lämpligen här (http://www.baggbodykarna.org/sendmessage2.php).

Gunilla Leander
2007-05-07, 11:37
Går inte att skicka på kontaktsidan, om någon kan kontakta mig ang filmmaterial

Gunilla Leander 0702496060

Lennart Karlsson
2009-09-14, 22:32
Hej jag heter Lennart Karlsson är medlem i Eskilstuna SDK Nautic o vi va o dök i Östra Silvberg lördag 12/9 2009 o vi upptäckte till vår fasa att installationen Harry var skändad! Vi brukar gästa Silvberg minst en gång om året o hälsa på Harry har vart ett givet inslag. Ni känner säkert till denna oförlåtliga vandalism men vi vill dela med oss av vår reaktion.

Mvh Lennart Karlsson, lennart17@hotmail.com

Pierre Martin
2009-12-15, 17:21
Hej, Jag gick NAUI cave 1 på OT i Stockholm med Torbjörn Andersson för Stefan Hogeborn i höst och är jättesugen på att dyka mer gruva. Har NAUI Cave1, GUE FUND och NAUI/GUE Tech 1, snart PADI DM.Finna möjlighet?

Daniel
2009-12-15, 19:28
Hej, Jag gick NAUI cave 1 på OT i Stockholm med Torbjörn Andersson för Stefan Hogeborn i höst och är jättesugen på att dyka mer gruva. Har NAUI Cave1, GUE FUND och NAUI/GUE Tech 1, snart PADI DM.Finna möjlighet?

Skicka ett mail till daniel@baggbodykarna.org så får du all info. Tobbe är med och dyker varje gång. :)

Mats Räms
2010-05-07, 10:56
Hur kan man arangera ett besök i Tuna Hästbergs gruvan?

Jan Hansson
2010-09-03, 11:47
Hej.
Några mer än vi fem grabbar som vill hänga med på en guidning av Baggbodykarna i Tuna Hästberg gruva 27 november?
Hälsningar Jan Hansson Karlskoga

Anonym
2013-08-08, 14:44
Hej
Jag ska till Hedemora med barnen och skulle vilja hitta ett ställe att snorkla på. Det verkar som om gruvhålet i Bispberg skulle kunna passa och såg att man via er kunde få nummer till bonden för att meddela att man är där och dyker.
Jag har email andal(snabel-a)spray.se om någon vill svara mig. Om detta inte är lämpligt för snorkeldyk så tar jag gärna emot tips på andra dykplatser kring Hedemora.
Mvh Andreas